Pazar 10.11.2019 Postür Düzeltme Çalışması

Pazar

Postur Antrenmanı

1. 10-15 tekrar yap, 30sn dinlen,

2. 10-15 tekrar yap, 30sn dinlen,

3. 10-15 tekrar yap, 30sn dinlen,

4. 10-15 tekrar yap, 30sn dinlen,

5. 10-15 tekrar yap, 30sn dinlen

6. 10-15 tekrar yap, 30sn dinlen

Hepsi tamamlanınca 1-2 dk dinlen. Bu şekilde 5-6 tur yap.

Düzenli antrenman yapan kişilerinde postürlerini iyileştirmek için ekstra çalışmalar yapmaları gerekebilir. Haftada 1 defa, eksik olan bölgeleri desteklemek için yapılacak çalışmalar, zaman içerisinde çok daha iyi bir görünüme kavuşmamızı sağlar.

Yapılacak bu çalışma, ilerleyen zamanda antrenman kalitesinin artmasınıda destekler. Kas gruplarına göre yapılan egzersizlerin daha doğru ve düzgün şekilde yapılmasına olanak tanır.

Amacımız fit ve yağsız bir vücut. Seninde amacın bu ise, antrenmanları takip et.

Umut Varol

Kişilere özel olarak online fitness danışmanlığı vermekteyim. Benden destek almak için online fitness danışmanlığı sayfasını inceleyebilirsiniz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir