Arka kol , triceps evde sadece vücut ağırlığınız ile yapabileceğiniz 7 farklı varyasyon.

Vücut Ağırlığı İle arka Kol Triceps Hareketleri

Sadece kendi vücudunuzun ağırlığını kullanarak her yerde kolaylıkla yapabileceğiniz arka kol triceps hareketleri. Burada gösterdiğim 7 hareket, temel olan vücut ağırlığı arka kol egzersizleridir. Daha kolay ve daha zor olmaları için, açıları biraz değiştirmek veya ellerinizi koyacağınız yüksekliği değiştirmek sizin için iyi olacaktır.

Vücut ağırlığınız ile yapacağınız arka kol egzersizleri, diğer kaslarınızıda devreye soktuğu için daha fazla kalori yakabilirsiniz.

Triceps egzersizleri, sizin itme gücünüzü arttırmanıza yardımcı olacaktır. Daha fazla şınav çekmenize olanak sağlayacak ve özellikle kol kalınlığını arttıracaktır. Kol kalınlığını arttırmanın en kolay yolu triceps kaslarını geliştirmektir. Bicepse oranla triceps daha fazla yer kaplamaktadır.

Triceps kası 3 parçadan oluşan yani üç başlı bir kastır. Yapılan egzersizler de bu üç parçada aynı anda çalışır. Bilinenin aksine şu egzersiz şu başı çalıştırır, bu egzersiz bu başı çalıştırır diye bir durum söz konusu değildir. Fakat, bazı hareketler, üç baştan bazılarını daha etkin şekilde çalıştırır ve esnetir. Bu durumda görsel estetiği arttırır.

Değişik şekilllerde yapacağınız arka kol egzersizleri,  bu kasın üç başınında en iyi şekilde çalışmasını ve iyi bir görünüm almasını sağlayacaktır. Hafatda yapacağnız iki arka kol antrenmanı olduğunu düşünelim ve her antrenmanda iki hareket planladığınızı düşünelim. Eğer siz ilk antrenman ve ikinci antrenman için farklı arka kol egzersizleri seçerseniz, bu kas değişik açılarda çalışacaktır. Bu durumda, daha estetik bir görünüm elde etmenizi sağlar.


Umut Varol

Kişilere özel olarak online fitness danışmanlığı vermekteyim. Benden destek almak için online fitness danışmanlığı sayfasını inceleyebilirsiniz.

2 yorum

DENİZ · 10 Eylül 2018 9:35 am tarihinde

HOCAM BENİM PAZUM YOK VEYA BAKLAVAM(karın kasım) ZATEN YAPMAKDA İSTEMİYORUM BENDE AĞIRLIK BASAN KAS ARKA KOL VE BEN ONA YÖNELMEYİ TERCİH EDİYORUM.VE BENİN OTURDUĞUM YERDE SPOR SALONU YOK NE YAZİKKİ BENDE EVDE BİŞEYLER YAPMAYA ÇALIŞIYORUM BANA SAĞLAN Bİ ARKA KOL VE BÜYÜK GÖĞÜS KASLARININ OLDUĞU BİR ANTREMAN SÖYLERSENİZ ÇOK SEVİNİRİM DEĞERLİ HOCAM

    Umut Varol · 10 Eylül 2018 3:08 pm tarihinde

    Selamlar, estetik ve güzel görünen bir fiziğe ulaşmak için, vücudunu bir bütün olarak ele almalısın. Kaslarının dengeli çalışması, posturel bozukluklarında önüne geçecektir. Posturel bozukluk oluşursa, özgüvensiz ve kambur bir görünümün oluşur. Özellikle sürekli itme çalışmak buna sebep olur. Bu yüzden itme ve çekme egzersizlerini dengeli şekilde yapmalısın. Arka kol çalışması için ise, hafta da iki defa 10-15 tekrarlı 3-4 set yapabilirsin. Bunu iki hareket olarak planlarsan 7-8 set yapacaktır. bu yeterli olur.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir